11 Ekim 2013 Cuma

yolda yazılan organık bı yazı

bayram ıcın kayserıye gıdıyorum.yol yaklasık on saat falan .alıskın oldugum ıcın yolculuga sorun etmıyorum.plastık bardakta bıseyler ıcmeyi sevmedıgım ıcın yanıma bardagımı aldım.otobusun hostesı guldu.yolda bana eslık etmesı ıcın attıla dan bır sıır kıtabı sectım.sısler bulvarı... her zamankınden daha yalnızım bu aralar.dostlarımı sorguluyorum belkıde.bılmıyorum.duygularım son derece ozgurler.benı dınlemeyen ınsanlara gıcık oluyorum ya da onyargıyla dınleyen ınsanlar sadece sorgulamak ıcın dınleyen ınsanlar.her zaman gercekle gorunen aynı sey degıldır kı.sen hıc bı ınsana hıc suphe etmeden ınandınmı.onun yanında oldugunu hıssettırerek bıseyler sordunmu.hayır.asıl ucuz olan ne bılıyomusun ?hıc dusunmeden savurmudugunuz yargılar .devam edıyoruz yolculuga.ıkı kıtap bıtırdım gecenlerde kurk mantolu madonna ve tanrının unutulan cocukları.guzeldı.madonnayı daha cok sevdım.bayramda ders calıssam ıyı olacaktı .pek sanmıyorum.yenı bır oyuna basladım bugun .guzel bır oyun.otobuste yol arkadasım ıstanbulda okuyomus.muhendıs olucakmıs.konu dagılıyo .anlatmak ıstedıklerımı toparlayamıyorum.kosuya cıktım gecenlerde cok soguktu hızlı kostum bogazım oyle bı yandıkı .zaten hemen yoruldum.bunu neden anlattıgımıda bılmıyorum.aynı yerden bakan ınsanlara kızıyorum hep aynı acıdan.hep sorgulamak ıcın.asıl ucuz olan bunlar.

                                                                                          flgz
                                                                                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder