6 Temmuz 2013 Cumartesi

Aşktan Öte Duygular Vardır.


Hangi yaz oldugunu soylemekte zorlaniyor benligim .ruya gibi bir yaz oldugunu hatirliyorum . Bu ruyanin ana kahramani Bena yi hatirliyorum. Vucuduma dokunabilen gozlerini ,yumusakligiyla sakinlestiren ellerini,ve insani sarhos eden buyuleyici kokusunu. Ask duygusunu bana hissettiren meleksi yuzlu kadini . Gecirdigim en guzel yaz oldugunu biliyorum. her gecesine Bena nin sesinin dokundugu her anida onun gulusunun sersemleten etkisinin oldugu ask sarhosluguyla gecen bir yaz. Bena nin bana bu derece etki ettigini bilmiyordum dogrusu. Onu gormedigim her gun her saat her dakika tenime saplanan igneler kalbimi parcalayana kadar. Her yerde Bena yi goruyordum. Hangi kadinla opusursem opuseyim Bena yi hayal ediyordum.Bena nin olmayisi Benanin ozlemi kalbimi delik desik etmisti. Her saniye aci cekiyor her saniye ozlem duygusunun iskencelerine maruz kaliyordum. İs falan umrumda degildiBena yi gormeye gidecektim. Ama Bena yi nerede bulacaktim ki. Nasil bulabilirdim onu ya bulamazsam bulamazsam ne yapacaktim ben. Ya hayatinda baska bir erkek varsa nasil kahrolurdum o zaman. Ama hayir Bena nin gozlerinde gordum o aski eminkm Bena da bana olan ozleminin esiri.yola cikiyorum sabah erkenden eski arabamin akillara zarar sesini bile duymuyorum.. Benanin eskisehirde yasadigini ogreniyorum. Tam iki senedir parildayan yuzunu hic gormedim.eskisehire carcabuk variyorum neyse ki. Bena ya ait olan bir adrese gidiyorum .yasli kapici benanin buradan tanistini soyleyince biran sanciyor kalbim . Ya bulamazsam . Yok oyle bir secenek . Soluklanmak icin Benanin anlattigi kafeye gidiyorum . Bir kahve istiyorum ve basbasa kaliyorum Benanin hayalleriyle.Kahvesin sicakligi kalbimin sizisini biran olsun hafifletiyor . Ertesi gun Bena nin sehir tiyatrosunda olacagink dusunuyorum . O bir oyuncu cunki. Kosar adim gidiyorum. Ta ki o afisi gorene kadar Benanin tek kisilik gosterisinin oldugunu goruyorum . Bir cok duygu kalbime hucum ediyor . Kalbim ilk defa kendinde . Salona geciyorum Benanin hazirlandigi denemelerini yaptigi salona . Cok heycanliyim.Benim gibi aska inanmayan bir adama bile aski doruklaeinda yasatiyor. Kulagimdan kalbimi oksayan sesini duyuyorum. Elbisesiyle teninin uyumu gozlerimi kendine bagliyor. Bena diye seslenemeyecek kadar sersemletiyor guzelligi . Derken arkasini donuyor ve beni goruyor. Sapsallasiyo biraz. Suzulerek yaklasiyor yanima kokusuyla aklimi karistiriyor biraz. Kollarini aciyor kucakliyorum onu. Hayallarim vuku buluyor teninde. Dudagindan opuyorum hafifce. Saclari ozgurce gulumsuyor bana. Daha once hic yasamadigimi fark ediyorum bugun dogdum ben Bena ve senin olmadigin her an olecegim .

                                                                                Flgz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder