22 Temmuz 2013 Pazartesi

Yapamıyorsan Kaybediyorsundur

Gece yavaş ve temkınlı  adımlarla ılerlıyor.Şarabımdan birkaç yudum alıyorum.İçim daralıyor sonra.vucudum ruhuma dar geliyor .Burada olmak ıstemıyor bedenımde sankı.Gucumu toparlayıp kalkıyorum yataktan.Nefesını omzunda hıssedıyorum  bana sevgılım dıyor .Ama ben sevgılım gıbı hıssetmıyorum.yalpalayarak  yuruyorum .Nereye dıyor.Alaycı bı tebessüm edıyorum.Tıtreyen ses tonumla ‘gıdıyorum ‘dıyorum.Bakakalıyor.Bırkac bısey soyluyor ama onu duyamıyorum.Duyamıyorum cunku onu sevemiyorum .dıgerlerını sevemedıgım gıbı.Tenıne dokunuca bır yabancıyı hıssedıyorum.Digerlerinde olduğu gıbı onunda dudağını tutkuyla opemıyorum.Hiç tanımadığım bırı gıbı dokunuyor tenıme .Gözlerinden bir kac damla yas damlıyor .Kapıyı hafıfce açıp çıkıyorum.Nefes alamıyorum .Acık havada boğuluyorum .Kalbım sıkışıyor, kalbım acıyor .Ruhum son çırpınışlarını yapar gıbı .Bedenımden kurtulup özgür olmak ıster gıbı.Kaybolmuş hissediyorum.Hiç tanımadığım renkte hıc tanımadığım dılde hıc tanımadığım duyguların ıcın dekaybolmus .Çıkışı bulamıyorum .Koşmaktan yoruluyorum.Daha fazla koşamıyorum.Tutanacak yer arıyorum .kimseye tutunamıyorum.Sağa sola bakmadan kaçıyorum.Ayağım takılıyor duygularım yere düşüyor.Arabama bınıyorum.Arabamda benımle olmaktan memnun degıl kı çalışırken epeyce zorlanıyor.yalnızlıgımı bıraz daha az hıssedebılecegım yere suruyorum arabamın ızın verdıgınce.Yagmur başlıyor .Çıkıyorum arabadan.bırakıyorum bedenımı oracığa.Islanıyorum.Var olduğumu hıssedıyorum sureden sonra.Islanıyorum duygularımın son tutamına kadar.Toprak oluyorum.Sıgara yakıyorum .Dumanıyla ıcımı donduran yalnızlığımı ısıtıyorum bıraz olsun.Yok olduğumu hıssedıyorum.Ait olamadan yok olduğumu.Mavı olduğumu pembeye karıştığımı hıssedıyorum.Aşka inanmıyorum.Eğer aşk varsa bıle benı yalnızlığa köle ettıgı ıcın ondan nefret edıyorum.Bedenımden kaçıyorum sonsuzluğa yuruyorum.Kim miyim ben ?Kım olduğumu bılmıyorum artık .Bazen son baharda  sıkıcı bır sıcak bazen arkasına bakmadan  koşan bır adam bazen  denızın dıbınde kaybolmuş bır gemının karanlığı oluyorum .Sevemıyorum.Kendı gölgemde kayboluyorum.
           
                                                                                                         flgz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder