11 Temmuz 2013 Perşembe

Nefret Ettiğim Şey

Bu igrencligin adi tecavuz. Karsi cinsine zorla sahip olmak. Mide bulandirici seylerin en buyugu . Oyle bir hadsizlik ki. Oyle buyuk bir beyinsizlik .vicdaninizin sesi yok mu . Bi kizin butun hayallerine el koyup onlari kirletirken hic mi biyerlerin acimaz . Bunu nasil yapabilir bi insan ya . İnsan yapamaz bunu. Bi insan zevklerine kole olmamali  .cunku olursa insanligini kaybeder. Cunku olursa serefini kaybeder. Cunku olursa masum insanlarin mutluluklarini koparir alir . Cunku olursa bi canavar olur kole bi canavar kalbi zincirlerle kaplanmis aciz bir sey.Gelip benim parami cal gel bana sapla bicagi gel tekme tokat dov beni.Hic tanimadigim birine tecavuz etme ama yapma bunu. İnan daha az nefret ederim senden inan daha az acitirsin canimi. Nasil olmus nasil degismis dunyada insanlar zevkleri icin bi insanin hayatinin icine etmeyi goze aliyorlar . Beni en cok uzen seylerden bu konu. Peki ya bunu yapan it . Bunu yapan ite ne oluyor sonra biliyomusunuz . Mahkemeye cikiyo yuksek yargi yuksek adalet varya serbest birakiliyo . Bi kac yil hapishanede tatil yapiyo yada. O suclu olmuyo cunku ne bileyim 15yasindaki kiz kisa giydigi icin. İgreniyorum boyle seylerden midem bulaniyo.Allah belalarini versin. Kaldiramiyorum. Omur boyu hapis yatsa ona yine yetmez . Yaptigi yetmezmis gibi ufacik kiza ne farkeder buyuk olsun suc onun uzerine atiliyo. Neymis kisa giymis . Sanane ulan sanane . Sanane pic . İstedigini giyer isterse giymez senin yine bi bok yapma hakkin yok.cidden etkileniyorum boyle haberlerden  canim aciyo cidden. Tek bir dilek hakkim olsaydi eger . Sadece bir tane olsaydi .bu olaylarin dunyada hic bir zaman gerceklesmemis olmasini gerceklesmeyecek olmasini dilerdim .biliyorum olmayacak boyle bi dilek hakkim .ama ben her gun dua edecegim .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder