9 Haziran 2013 Pazar

Çiçekçiler


Çok sevdiğim bir arkadaşımın  söylemesiyle kurdum bu bloğu. Yazmayı hep hep çok sevdim ben.Hep iyi geeldi hep kalbimi huzur bahçelerine taşıdı. Yazmak diye bir eylem olmasaydı Furkan  olamazdım.Ağladım yazarken ,bazen kahkahalara boğuldum.Açtım müziğimi dans ettim yazarken .Öyle biriyim işte seviyorum yazmayı.Kalıplara giremedim ben hiç.Hep şeye inandım yarışma için yazı yazılmaz ,yazı yazılır uygunsa katılırsın.Değişik biriyim ben .Derslerde de yeterince iyi deyilim ki .Veya ne bileyim sporlarda.Koşmayı seviyorum o kadar  onda da iyi  değilim yeterince.TEK iyi olduğum konu var iyki de iyi olduğum konu .Sevebiliyorum işte .Güzel seviyorum.İncitmemeye çalışarak bolca tutkulu seviyorum.Çok şeyi seviyorum adaletsiz seviyorum bazen.Bazen de nasıl seveceğimi şaşırıyorum doğrusu .Bazen o kadar çok seviyorum ki kalbimi söküp veresim geliyor.Gülmeyi seviyorum Özgür olmayı seviyorum.İnsan olması gerekmiyo sevdiğimin.Kaktüsümü çok seviyorum mesela.BEN her şeyi çok seven değişik biriyim işte .İyi olduğum tek konuya sığınan küçük bir insan .Sevmeye aşık olmuş bir insan .Saçma belki bir arkadaş kazanmak için saatler verdiğim oldu benim .Neden bu kadar zor ki her şey neden bu kadar güvensiz insanlar.Olsun çabalayayımda ben gerisi umrumda değil.öyle işte sevdiğim arkadaşlarım var benim .Çok sevdiklerim var .Mesela Rüzgari seviyorum ben .O benim her şeyim .Ben ölünce belki kimse benim kadar sevmeyecek rüzgarı .Sevmesinde zaten kıskanırım.Öpmeyi seviyorum , sarılmayı sevmenin üst limitinde seviyorum.
Küçük ve şirin kızları sevdim .İnsanları hep tanımadan sevdim ben.
Zırvaladım sanki bilmiyom.Flgz de diyorlar.Aç gözlerini en iyi yaptığı şey sevmek olan bir küçük insan çiz gözünün önüne.SEV onu çünkü o seni hep kusursuzca sevecek .
                                                                                    
                                       
                                                                                               FLGZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder