19 Haziran 2013 Çarşamba

Küçücük

Böyle güzel kızlardan çok küçük ve şirin kızlar ilgimi çekmiştir heppp.Çünkü böyle gülünce çok şey oluyolar etkiliyorlar beni.Kızlarla aram ıyıdır ya.Neden iyi olmasınkı hem.Bıt bıt o kadar dıyosunuz cok zorlar cok anlasılmaz cok yorucular falan sonuncusuna bende katılıyorum gerçide :D.Erkeklere gore kız arkılerım biraz daha coklar.Severler sagolsunlar bende onları severım.Sevilmek istiyorlar ana istekleri bu en büyük istekleri.Facebooktan ekledgım bı kızla arkadas olabılmek ıcın tam 17 gun ugrastım pes etmedım sımdı en yakın kız arkadaslarımdan.Çok zorlanmaya gerek yok onları anlamakk için psikolojileri fazla karmasık degıl.Ve hanı bazı kızlar var ya hırcın gıbı pamuk gıbı aslında onlar .Böyle istedıklerı sey sade onu gormen yada goruyomus gıbı yapman .Görüyomuş gibi yaparsan yavşak gibi bişey oluyosun.Geneli çok kıskanc mesela ben kıskanc olmayan kız tanımadım hıç.Bir psikoloğun yazısını okumustum bır erkek bır kız ıcın etkıleyıcı olmak ıstıyorsa guzel bakmalıymıs ve onu guldurebılmelıymış.Zaten bir kızı guldurebılıyorsanız her seyı yaptırabılırsınız demıs.Bazen bunaltıcı  trıplerı oluyo dayanmalısın mesela onlara .Çok sevmen gerekıyo,çok ılgı gostermen gerekıyo ,tek o kızmıs gıbı davranman gerekıyo ,hep onu düşünmen gerekiyo ,onu kıskanman gerekıyo yanı boyle bıraz zor ama yapıları zor deyıl.Mesela güzellikleriyle ılgılı bıkac ıltıfat onları bulutlara cıkarabılıyo.Çiçeklerden çok etkılenıyolar sankı.Ama bence en çok sıcak davranırsan  ve konuşmanla kalbıne dokunursan etkılenıyorlar .Genelınde erkeklere karşı bı onyargı oluşmuş haksızlar dıyemem sanssızlar dıyebılırım.Bi arkadaşım vardı sevgılısınden ayrılmış ama terkedilmiş bu yıkılmış gibi bir şey ama benle konuşmak ıstemıyodu.Sırf onu anlayabılmek ıcın fake hesap kurdum bır suru arkadas ekledım sonra onla arkadas oldum ve bı kız hesabı olduğu için fazla yakınlaşmadan bıle dokuverdı ıcını acımıs canı gercekten.Aldatılmaktan cok nefret edıyolar kım etmezkı sankı.Ve bır erkekle olduklarında dıger erkeklerı erkek olarak dusunmuyo cogunlugu.Çok sevdıgım bı soz vardır kadınlar erkeklerın sevdıklerı ozellıklerıne asık olurlar ve daha sonra o ozellıklerı cekıp alırlar.Yalnızlıgı cok sevıyorum ben .Çünkü daha çok kendım olabılıyorum.Çünkü kendım olunca daha cekılesı bı hayat var .Çünkü yalnızsan ayrılık diye bir şey yok ki.Baya dagınık bır yazı oldu .Burada anlatmak ıstedıgım sey suydu sanırım  onları anlamak ıcın onların gözünden bakmaya çalışmak gerekiyo .Bakmayı bılırsen hepsı çözülüveriyo..Yayınlıyım barı napıyım.
                                                                                    FLGZ
                                                                                         


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder