9 Haziran 2013 Pazar

Masuscuktan Bir Blog Yazarının Hayalleri

Benim hayallerim saçmadır bazen, bazen uykusuzluktan kafaları bulanmıştır ve bazen hayallerim dağınık bir Furkan gibi.Karavanları çok seviyorum mesela ben.Ama öyle lüks olanları deyil .İçinde bilmem banyosundan tut herbişeyi olanlardan deyil .Çiçek gibi bir karavan demek istiyorum yani.Yarın nerede gözümü açacağımı bilmediğim bir karavan.Bir de yol arkadaşım olmalı.Sarılınca kalbini hissedebileceğim bir yol arkadaşı.Gözleri gülebilen bir yol arkadaşı olmalı.Değişik Değişik hayallerim var biri birini tutmuyo mesela.Piano dinlemeye aşığım ben.En çok etkilendiğim konu diyebilirim belkide.Şey hayalim var işte  bi pianist olcak bır dansçı 4-5 saatlik bir gösteri tek izleyici ben olucam.Çok güzel olucak.Eminim.Amaçsızca bir hayalim ise rüzgar olması ruhumun.Saçma gelir işte benim hayallerim sana.Tırmanmayı çok seviyorum ben .Denedim birkaçkerede hem.Makul hayallerimden bu.Ağrı dağına tırmanmak istiyorum.Ama şey değil.Süratli bir şekilde olmalı.Ben deneyerek öğrenmeyi sevenlerdenim.Kurt olmayı hayal ediyorum bazen.Bilmiyorum saçmalıyormuyum neyim.Saçmalamak hoşuma gidiyo belkide.Bi bahçem olsun istiyorum bir de.Benim bahçem.Renk renk çiçeklerin olduğu kokusunun zihinleri silip süpürdüğü bir bahçe.Çiçeklerimle konustugum bir bahçe.Çiçeklerime sarıldığım bir bahçe.Ama şuan fark ettimki aşık olmak yok benim hayallerimde.Çünkü Aşık oldum ben.Hayallerimden biride şey.Kızım olmalı bıtane.İsmini ben koymak istiyorum.Çiçek gibi isimler koyarım. :D.Ama evlilik yok benim hayallerimde ne yaman çelişki bu bilmiyorum hiç girmicemde bu konuya.
Abuk subuk hayaller işte.
Arada  Güneş olasım geliyor belki o zaman son bir defa  okşayabilirim tenini.
                                                                                            FLGZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder