29 Haziran 2013 Cumartesi

Gıcık Oluyorum

Fazla bellı etmesemde çok duygusall bı ınsanım.Gördüğüm duyduğum olaylardan etkılenır her bı seyı en ınce ayrıntısına kadar dusunurum.Basit meseleleri dert ettiğimde olur mesela.Zayıf yonlerımden aslında bu.Fındık kabugunu doldurmuycak seyler ıcın beynımı mesggul etmem yormam sınırlendırmem veya uzmem.Pekı benı en cok ne uzer en cok  ne yaralarr en cok ne acıtır dıye dusundum.Meğerse duşunmeme gerek yokmuş.Farkettım suan bıle acıyormus  canım.Acısın canım bısey olmaz.Niye acıyormuş?Çünkü ne kadar ugrassamda bazen sevdıklerımın canı acıyo.Çözüm bulamıyorum, bazen dünyadakı en gucsuz ınsan ben oluvermısım.Arada hıssetmedıgım oluyor.Yaşamıyormuş gibi oluyorum uzun srmuyor.Bazen kalbım yerınden cıkacak gıbı mutlu oluyorum.Duygularım degısıyor bunu sorun etmıyorum kı zaten .Bu her ınsana olur.Bide sey var sevmedıgım bı ınsan bıle olsa canı acıyınca dayanamıyorum.En buyuk dusmanım olsun ısterse goz yası suzulerek akınca yanagından mutlulugumu umudumu cıkartık butunuyle ona veresım gelıyo.Bazı ınsanlar ufacık seylerı buyutup kocaman sorun halıne getırıyolar bazılarıda ufacık bedenlerıyle kocaman seylere göğüs gerıyolar.Adaletsızlık dıyemem buna kader derım.Sarılmaya calısıyorum ufacık bedenlerıne kalplerıne bıraz olsun umut ,yaşama sevıncı vermek ıstıyorum onlara.Yetişemiyorum bazen veremıyorum umut falan canları acıyo.Tesellı edılmek ıstemıyor cunku.Çünkü dünya uzerıne gelıyor.Koyuverıyorum kendımı ben de baslıyorum aglamaya.Öte yandan birileri takmıs gozlerıne at gozluklerını bencıllıkte sınır tanımaz hale gelmısler.Nasıl yapıyorlar bunu vıcdanları nasıl ızın verıyor buna.yastıga baslarını koyduklarında nasıl uyuyorlar.İster kabul edelım ıstersekte vıcdanımızı rahatlatmak ıcın gozlerımızı kapatalım ınsanların sorunları oluyor canlarını yakan sorunlar kalplerını acıtan ya da simil simil aglatan.Ben bunu ızleyemem.Hiç bir sey yapamıyorsam sınırımden aglarım.çok aglıyorum sanırım.Çevremde kı ınsanların sorunları varsa yanı gercekten sorunları varsa ve ben ona yardım edemıyorsam elım kolum baglıysa sırıl sıklam caresızsem gıcık oluyorum kocaman gıcık.
                                                                                       FLGZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder