20 Haziran 2013 Perşembe

Yalnızlıklı Bir Şeyler

Değişik bir konuyla gecenın şu saatınde sızlerleyım .Siz var mısınız yok musunuz ondan da emın degılım .Yapamıyorum ben ya sıkıcı trıplere, yersız kıskanclık trıplerıne ,sevdıgımı defalarca kez soyledıgıme ragmen sevgımı sorgulayan ınsanlara falan dayanamıyorum.Bağlanamıyorum boylede olunca halıyle .İnceldiği yerde kopuyo. .Yenıden ıssız adam oldum her zamankı gıbı  .Bitmesine üzülmedim çok.Genellikle çok üzülmem.Üzülsem bile en yakınlarım bıle anlayamaz .Bir arkadasım soyledı duygularını cok gızleyen bı ınsanmısım.Öyleyim aşırı gizliyorum kabul ama ben boyleyım .Ve kendım oldugumdan hıc sıkayet etmedım ben etmem .Şu yaşıma kadar ne yaptıysam hep arkasında durdum .Neyse şimdi konumuz o degıl .Şimdi konumuz asaletıne hayran oldugum yalnızlık .Ruhen yalnızlık .Sosyal olmaman esıt degıldır yalnızlık.Hoşlandıgın bı kızın olmaması olmasıda yada yalnızlıgı terk edememen .Ya da sey bı sevgılının olmasıda yalnızlıktakı huzuru bulamaman .Binlerce kız arasında yalnız olabılırsın mesela .Demek ıstedıgım şu yalnızlık sevişmemek değil.Yapayalnızda sevısebılırsın gayet .Yalnızlık aıt olamamak gıbı bişey var ortada ama emın olamamak gıbı .Bence aşık değilsen yalnızsın.Ama asıksan aşık oldugun kısı sana en uzak noktada olsa bıle yalnız degılsın.Çok şikayet edıyolar yalnızlıktan .Neyı var kı  napıyo sana yalnızlık .Samimi sin mesela  yalnızken çünkü kendını bırıne yarandırmaya calısmıyosun .Onun hosuna gıdecegı seylerı yapmaya calısmıyosun .Sevmıyorum oyle ben .Hep bı tane furkan olmustur .Her zaman bı tip furkan .Seversın veya sevmezsın umursamam ben sever gecerım .Kişilere göre şekıl almayı sevmem .Tekrardan soyluyorum sevmedıgım seylerı yapmam ben .M:esela yalnızken daha huzurlu oluyorum ben .Yalnızken kahve ıcmek daha çok hoşuma gıdıyo.Mesela yalnızken  koşarken dahadaaa  özgür daha çok ben gibi koşuyorum..Çok arkadasım var çok fazla onlarla ıyıyım boylw cokhos ıyı bı cocuk oldugumuda soyluyorlar.Öyleyimdir heralde.Yalnızlıgıda severım boyle.Severım çünkü yalnızken rahatım.Severım cunku yalnızlıgı yazdım içime ben .Dokunmadım kımsenın hayallerıne ruyalarına .Yalnızlık acı cektırmez ama bunuda bılın bence.Yazımın amacı sunlardı;Guvenemedıgın veya yapmacık davrandıgın ılıskılerdense yalnızlıga kole olayım ve deeee yalnızlık kalple ılgılıdır  cevrende bırılerının olup olmamasıyla ılgılı değil.
         
                                                                                  FLGZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder