10 Haziran 2013 Pazartesi

Sarılıp Uyuyalım Günbatımında

     Konuşmadan anlaşabildiğim insanlar var mesela .Varlığına hep ihtiyaç
 duyduğum insanlar.Mutlulukları benim mutluluğum sorunları sorunum.Onlarla hayal kurduğum insanlar .Sevgi gücümle kuşattım onları .Benimleler.Hep öyle olsunlar.Küsemiyorum onlara .Küsme konusunda çok kötüyüm ben.Anlık sinirle patlıyor akıtıyorum öfkemi hatta kırıcıda olabılıyorum.Ancak bir kaç saat sonra sızlamaya başlıyor içim haklı ben olsam bile.Türlü türlü uğraşlarla kazanıyorum kalplerini.Pes etmeyi sevmem ben .Sevmediğim  şeyleri yapmam ben.Böyle bazı insancıklar var onların mesajlarını telefon elımde,aklım onda,duygularım firar etmiş,gözlerimse uzaklarda bekliyorum.Fazla duygusal biriyim heralde ben evet evet çok duygusal.Ama çok iyi saklayabiliyomuşum duygularımı.Belli etmiyorsun diyorlar.Olamaz mı kardeşim yüzüm gülerken ağlayamaz mı kalbim?Boş boş bakarken çok acıyodur belkı canım .Bilemezsin ki.Yanlızken ağlarım ben sadece.Ağlamak iydir.Duramamkı yerimde bi insanın canı yanıyosa .Gider teselli ederim olmadı birlikte ağlarız sarılırımda isterse.Ben sarılmanın güç aktarımı olduğuna inanırım.Böyle sıkı sıkı olmalı .Hissetmelisin onu teninde.Sarılma çeşitleride var tabii.Sarıldığında huzur bahçelerine taşıyan sarılma var.Arkadaşça sarılma var.Değişik biriyim işte.Arkadaşım dediğim insanlarla yakın olmayı severim ben .Yine çok şey sevmişim ben .Belli ki sen beni huzur bahçelerine taşıyan sarılmanın sahibisin .Gel o zaman.Sarılıp uyuyalım günbatımında.
                                                                                                  FLGZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder