13 Haziran 2013 Perşembe

Nasıl Oldu Bilemedim

Normal insanlara göre öğretmenlerle yakınlaşmam biraaz zor benim.Çünkü geneli notu silah olarak kullanabiliyor.Ya da ne bileyim öğrenciyi anlayamıyorlar pek.Çünkü sistem gözlerine öyle bir duvar örmüşki kör olmuş gözleri.Neyse buraya öğretmenleri eleştirmek için yazmıycam ama eleştirilicek yanlarida var .Her insanın vardır.Bunu kabullenmek erdemdir zaten.Ben size bi öğretmenden daha ileri duvarlarını kırmış öğrencilerini seven sahiplenen bir öğretmeni abimi anlatıcam .Böyle 7.sınıfta  tanıştık kendısıyle.İyikide tanışmışız .Gerçekten bizim için çabaladığını hissettim.Hiç bir çıkarı olmadan bizi düşündüğünü.Böyle iyi bir insandı .Çalışkan olduğunu biliyordum .O çalışkan olmasa bende çalışmazdım belki .Ben pek öğretmenlerin bıtbıtbıt öğütlerini dinlemem.Öğüt vermek kolay .Gelsin biri 20 saat bişiler anlatıyım ben ona .En az bi pdr ci kadar iyiyimdir bu konularda.Ama bilmiyorum öğretmenım abim Ali Hocamın söyledikleri batmıyodu çünkü benı sevıyordu gercekten ve bende onu.Peki dedim bu adam benım için bu kadar cabalıyorsa bişeyler yapayım bende ,yapmalıyım dedim.Birşeyler yaptım elımden gelenın en ıyısı deyıldı ama guzeldı onunla calıstıgım bır senenın verımı olarak degerlendırırsek..Böyle actım her derdimi önüne koydu.Birinde bile geri cevırmedı gerı.Büyük yerlere geleceksem ki buna benım ıtımatım tam bunda Ali abimin yeri asla göz ardı edılemez.En sevdıgım öğretmenımle ıyıkıde tanısmısım iyiki de kardeşi olmuşum .Her zaman yanımda olduğun için sana defalarca kez teşekkürler .Sevmenın ust lımıtınde sevdığım  insanlardansın canım abım .işte böyle oldu bır ögretmenle yakınlasmam nasıl oldu bende bılemedım :D

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. :)) can ogretmen can abi can rehberlikci ve nicesini bi adamda toplamislar

      Sil